1.04.2020
Група № 18 (ІІ курс).
„Перукар (перукар-модельєр), манікюрник”:

Предмет ”Хімія”
Електронний підручник:  https://pidruchnyk.com.ua/uploads/book/11-klas-khimija-popel-2019.pdf
Урок № 30. Тема ”Хімічні властивості кислотних оксидів”
Корисні посилання: https://www.youtube.com/watch?v=vp54rj3I0M4
Д/з. §20 с. 114 – 119. Скласти конспект. Виконати завдання до даного параграфу.



1.04.2020
Група № 11(ІІ курс).
„Тракторист-машиніст с/г (л/г) виробництва /категорії „А1”, «А2» „В1”, «В2», «В3», „Д1”/, слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устакування, водій автотранспортних засобів /категорії „В” і „С”/
Предмет ”Хімія”
Урок № 33. Тема ”Лабораторний дослід 7, 8. Виявлення в розчинах силікат- і ортофосфат-йонів”
Електронний підручник:  https://pidruchnyk.com.ua/uploads/book/11-klas-khimija-popel-2019.pdf
Корисні посилання: https://www.youtube.com/watch?v=O6C8Ck3d6YM

Д/з. §31 с. 191 – 192 Скласти рівняння реакцій визначення йонів: SіO42-, PO43- в молекулярному, повному та скороченому йонному вигляді.

1.04.2020
Група № 11(ІІ курс).
„Тракторист-машиніст с/г (л/г) виробництва /категорії „А1”, «А2» „В1”, «В2», «В3», „Д1”/, слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устакування, водій автотранспортних засобів /категорії „В” і „С”/
Предмет ”Хімія”
Урок № 34. Тема ”Практична робота. Дослідження якісного складу солей”
Електронний підручник:  https://pidruchnyk.com.ua/uploads/book/11-klas-khimija-popel-2019.pdf

Корисні посилання: https://www.youtube.com/watch?v=uXHd-UtAOzY
Інструкція з техніки безпеки під час проведення практичної роботи №1. «Дослідження якісного складу солей»
Перед початком роботи:
1. Звільніть робоче місце від предметів, які непотрібні для проведення досліду.
2. Чітко визначте порядок і правила безпечного виконання досліду.
3. Перевірте наявність і надійність посуду, приладів та реактивів, необхідних для виконання досліду.
4. Починайте виконувати завдання тільки з дозволу вчителя.
Під час виконання досліду:
5.      Проводьте лише ті досліди, які зазначені в роботі або узгоджені з вчителем.
6.      Не пробуйте речовини на смак.
7.      Користуйтесь тільки тим посудом та реактивами, які видані вчителем. Не беріть посуд і реактиви з інших столів.
8.      Не беріть речовини руками. Для цього використовуйте металеві, скляні або керамічні ложечки, шпателі, щипці, піпетки тощо.
9.      Не залишайте відкритими склянки з хімічними реактивами.
10.   Насипайте або наливайте речовини на столі (сухі над аркушем паперу, рідкі над лотком чи іншою посудиною).
11. Не проливайте і не просипайте речовини. Якщо все ж таки це трапилося,помістіть забруднений реактив у спеціальну посудину.
12.Обережно працюйте з лугом. При попадання на шкіру змийте великою кількістю проточної води і за необхідності нейтралізуйте слабким розчином оцтової кислоти.
13.Обережно нагрівайте пробірку. Спочатку прогрійте всю пробірку, а потім ту її частину, де знаходиться досліджувана речовина.
14 .Не змішуйте самостійно невідомі вам речовини.
15. Про всі несподівані ситуації терміново повідомте вчителя.
Після закінчення роботи:
16.   Приберіть робоче місце: зберіть у лоток посуд, поставте пробірки у штатив, протріть стіл.
17.   Вимийте руки з милом.
Обладнання та реактиви: пробірки, штатив для пробірок, пробіркотримач, пальник, лакмусовий папірець, шматочок накипу з чайника(CaCO3,MgCO), шкарлупа курячого яйця (CaCO3), вапно для побілки (Ca(OH)2), харчова (питна) сода (NaHCO3), розчини оцтової кислоти, барій хлориду, сульфатної кислоти, аргентум нітрату, натрію гідроксиду; кристалічні - амоній хлорид, натрій хлорид.
Хід роботи.
Дослід 1. Виявлення карбонатів.
Визначте, які з досліджуваних речовин містять карбонат-йон.
У вас є набір матеріалів: шматочок накипу з чайника(CaCO3,MgCO), шкарлупа курячого яйця (CaCO3), вапно для побілки (Ca(OH)2), харчова (питна) сода (NaHCO3). Випробуйте перелічені речовини розчином оцтової кислоти (оцту).
1.      Що спостерігається?_________________________
2.      Зробіть висновки, які з випробуваних матеріалів містять карбонат - йони? _________
3.      Складіть рівняння рекцій у молекулярному та йонному вигляді, де можливо.
4.      Де у побуті можна використати цю реакцію?____________________________________
Дослід 2. Довести якісний склад.
Доведіть якісний склад барій хлориду.
1.      Складіть план виявлення катіону барію та хлорид-йону.
2.      Напишіть рівняння відповідних хімічних реакцій у молекулярному, повному та скороченому йонному вигляді.
Дослід 3. Як розпізнати.
У двох пронумерованих пробірках без надписів містяться сухі речовини: амоній хлорид і натрій хлорид. Як можна розпізнати ці речовини?
1.       Складіть план проведення експерименту.
2.      Напишіть рівняння відповідних реакцій у молекулярному, повному та скороченому йонному вигляді.
Висновок:
1.      Які реакції називаються якісними
2.      За якими ознаками виявляють ті чи інші йони у розчині__________________________
Д/з. с. 193 – 194.  Виконати завдання 252 - 254

1.04.2020
Група № 7. (І курс)
”Кухар, кондитер”

Предмет ”Хімія”
Урок № 65. Тема ”Хімічна рівновага. Принцип Ле Шательє
Електронний підручник:  https://pidruchnyk.com.ua/uploads/book/11-klas-khimija-popel-2019.pdf
Корисні посилання: https://www.youtube.com/watch?v=DH4fTB2txws
Д/з. § 10 с. 53 - 59
Скласти конспект. Виконати вправи 75 – 80 (с. 59)

1.04.2020
Група № 6
«Робітник з комплексного обслуговування й ремонту будинків»
Предмет ”Хімія”
Урок № 37. Тема ”Насичені і ароматичні аміни. Склад і будова молекул, назви найпростіших за складом сполук. Будова аміногрупи”
https://www.youtube.com/watch?v=brrq3pPa3kU
Д/з: § 26 с. 154 - 157. Скласти конспект. Виконати вправи 193, 194, 195, 197, 198
1. Класифікуйте органічні речовини на спирти, альдегіди, карбонові кислоти, аміни за їхніми формулами: CH3COOH, C6H13OH, CH3CHO, C15H31COOH, C2H5NH2, C2H5CHO, C6H5OH, C6H5NH2, (C2H5)2NH, C17H35COOH, CH3OH, C4H9OH, C5H11CHO, C7H15OH.
2. Класифікуйте аміни на первинні й вторинні за їхніми формулами та назвіть первинні аміни:
https://history.vn.ua/pidruchniki/savchin-chemistry-10-class-2018-standard-level/savchin-chemistry-10-class-2018-standard-level.files/image214.jpg

1.04.2020
Група № 7. (І курс)
”Кухар, кондитер”

Предмет ”Гігієна та санітарія виробництва”
Урок № 19. Тема ”Санітарна характеристика механічного обладнання”
Корисні посилання: https://studfile.net/preview/2425993/page:13/
Д/з.Опрацювати матеріал. Скласти конспект. 
 1. Які санітарно-гігієнічні вимоги пред'являються до матеріалів, з яких виготовляється обладнання, інвентар, посуд і тара на підприємство громадського харчування?
  2. Які санітарні вимоги необхідно пред'являти до торгово-технологічного устаткування?
  3. Чому обробні дошки повинні бути марковані?
  4. Які санітарні вимоги до ручному митті посуду?
  5. Які методи визначення якості миття столового посуду?




Комментарии

Популярные сообщения