11.03.2020
Група № 18 (ІІ курс).
„Перукар (перукар-модельєр), манікюрник”:
Предмет ”Хімія”
Урок № 27. Тема ”Сполуки неметалічних елементів з Гідрогеном. Особливості водного розчину гідроген сульфіду, його застосування. Взаємодія з лугами”
Електронний підручник:  https://pidruchnyk.com.ua/uploads/book/11-klas-khimija-popel-2019.pdf
Д/З. §19 с. 104 – 106. Скласти конспект, виконати вправи до даного параграфу.
Переглянути відео: https://naurok.com.ua/uploads/files/420/526/495_images/1.jpg
                                                
11.03.2020
Група № 11(ІІ курс).
„Тракторист-машиніст с/г (л/г) виробництва /категорії „А1”, «А2» „В1”, «В2», «В3», „Д1”/, слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устакування, водій автотранспортних засобів /категорії „В” і „С”/
Предмет ”Хімія”
Урок № 27. Тема ”Поняття про жорсткість води та способи її усунення”
Додатковий матеріал (відео): https://www.youtube.com/watch?v=jF94uqTK4SQ
Д/з. Опрацювати §28  с. 171 – 175. Скласти конспект, вказати способи пом’якшення води

11.03.2020
Група № 11(ІІ курс).
„Тракторист-машиніст с/г (л/г) виробництва /категорії „А1”, «А2» „В1”, «В2», «В3», „Д1”/, слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устакування, водій автотранспортних засобів /категорії „В” і „С”/

Предмет ”Хімія”
Урок № 28. Тема ”Сучасні силікатні матеріали”
Д/з. Опрацювати §29 с. 175 – 180.
1.      З'ясуйте, що у вашому домашньому господарстві виготовлено зі скла, цементу, бетону, кераміки, порцеляни, фаянсу. Скільки назв налічує їх перелік? Зробіть висновок про значення цих матеріалів у вашому житті.
2.      Заповніть таблицю:
Назва силікат-ного матеріалу
Хімічний склад
Застосування
Рівняння реакції
Скло
Цемент
Глина (кераміка, фаянс, порцеляна)
Бетон
Польовий шпат
Цегла

 

 

 

 



11.03.2020
Група № 7. (І курс)
”Кухар, кондитер”
Предмет ”Хімія”
Урок № 62. Тема ”Кристалічний і аморфний стани твердих речовин
Електронний підручник:  https://pidruchnyk.com.ua/uploads/book/11-klas-khimija-popel-2019.pdf
Додатковий матеріал: презентація https://naurok.com.ua/uploads/files/43798/127052/138594_images/1.jpg
Д/з § 8 с. 45 - 48 Скласти конспект.
Підготувати проект на тему ”Застосування рідких кристалів”
Дати відповіді на запитання:
1. Як ви вважаєте, чому аморфні речовини не мають чіткої температури плавлення? Чому кристалічні речовини не розм'якшуються перед плавленням?
2. Як ви розумієте твердження: «Кристалічним речовинам не можна надати будь-якої форми»?
3. Як ви вважаєте, чому за швидкого охолодження розплавленого цукру він застигає в аморфному стані, а не в кристалічному?
4. Аморфний стан характерний для бурштину, бітумів, асфальтів, вищих алканів тощо. Які особливості молекул цих речовин зумовлюють їх існування в аморфному стані?


11.03.2020
Група № 6
«Робітник з комплексного обслуговування й ремонту будинків»

Предмет ”Хімія”
Урок № 31. Тема ”Вуглеводи. Класифікація вуглеводів, їх утворення і поширення у природі”
Додатковий матеріал: https://www.youtube.com/watch?v=8wJSJW1eEaM (відео)
Д/з. § 23 с. 135 - 136. Скласти схему класифікації вуглеводів, Підготувати проект на тему ”Вуглеводи в харчових продуктах: виявлення і біологічне значення”.


11.03.2020
Група № 14.
«„Електрогазозварник; слюсар-ремонтник; водій автотранспортних
засобів /категорії „В” і „С”/:»
Предмет ”Хімія”
Урок № 27. Тема ”Сполуки неметалічних елементів з Гідрогеном. Особливості водного розчину гідроген хлориду, його застосування. Взаємодія з основами”
Електронний підручник:  https://pidruchnyk.com.ua/uploads/book/11-klas-khimija-popel-2019.pdf
Д/з. Опрацювати §18 с. 99 – 104. Скласти конспект.
Заповнити таблицю:
.Зміна властивостей водних розчинів сполук неметалічних елементів з Гідрогеном в періодах і групах.
№ групи/
Період
ІV
V
VІІ
В групах (головних підгрупах) зверху донизу зростають радіуси атомів хімічних елементів, тому кислотні властивості посилюються.
Загальна формула
Сполуки ІІ періоду
Сполуки ІІІ періоду
У періодах зліва направо спадають основні властивості водних розчинів сполук неметалічних елементів з Гідрогеном, зростають кислотні властивості у зв’язку із зростанням зарядів атомних ядер.

Допоможіть виправити ситуації:
1.      Я ювелір. Ми отримали партію виробів зі срібла, але у мене є підозра, що вони зроблені із цинку. Чи можна розпізнати підробку хімічним шляхом? Напишіть рівняння відповідної реакції.
2.      Хлоридна кислота входить до складу шлункового соку. За її нестачі в організмі, я, лікар,призначаю внутрішнє вживання розчину хлоридної кислоти певної концентрації. Підвищений вміст кислоти у шлунку спричиняє печію. У такому випадку людина вживає ліки, наприклад препарат «Ренні», до складу якого входить кальцій карбонат. Поясніть дію цього препарату. Напишіть рівняння реакції.
3.      Не усвідомлюючи того, ми майже щодня працюємо в хімічній лабораторії, адже наша квартира, а особливо кухня та ванна, – це лабораторія, в якій постійно відбуваються хімічні процеси. Сучасна людина щодня користується засобами побутової хімії, які значно полегшують домашню працю.
От і Галинка вирішила приємно здивувати маму перед святом та вимити ванну кімнату. А задля більшого ефекту вона змішала засіб для видалення вапняного нальоту (містить хлоридну кислоту) та засіб для миття скляних поверхонь (містить амоніак). Спрогнозуйте, що може статися при змішуванні цих засобів? Напишіть рівняння реакції. Порекомендуйте яких правил ТБ потрібно дотримуватися дівчинці?
Домашній експеримент: скориставшись інтернетом чи пам’ятками, які я вам роздала, знайдіть поради щодо застосування розчину амоніаку, спробуйте в домашніх умовах видалити плями від чаю чи жиру, почистіть срібні речі. Оформіть роботу у зошиті.

11.03.2020
Група № 7. (І курс)
”Кухар, кондитер”
Предмет ”Гігієна та санітарія виробництва”
Урок № 7. Тема ”Поняття про харчові отруєння. Класифікація харчових отруєнь”
Харчові отруєння  –  це захворювання, які можуть бути викликані продук­тами, отруйними за своєю природою, або хвороботворними мікробами.
Корисні посилання: https://studopedia.org/10-13171.html
Д/З. Скласти конспект класифікації харчових отруєнь.
Дати відповіді на запитання:
1.      Класифікація мікробних харчових отруєнь
2.      Немікробні харчові отруєння та їх джерела
3.      Умови, що сприяють виникненню харчових отруєнь
Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=J5wjMF0K0-Y

Комментарии

Популярные сообщения