18.03.2020
Група № 18 (ІІ курс).
„Перукар (перукар-модельєр), манікюрник”:
Предмет ”Хімія”
Електронний підручник: https://pidruchnyk.com.ua/uploads/book/11-klas-khimija-popel-2019.pdf
Урок № 28. Тема ”Сполуки неметалічних елементів з
Гідрогеном. Особливості водного розчину амоніаку, його застосування. Взаємодія
з кислотами”
Корисні посилання: презентація https://naurok.com.ua/uploads/files/488081/139653/151515_images/1.jpg
Д/з. § 19 с. 107 –
112 Скласти конспект.
Дати відповіді на
запитання:
1.
Які
властивості проявляє водний розчин амоніаку? Відповідь підтвердити рівняннями
реакцій.
2.
Де
використовується амоніак?
3.
Як
називається розчин амоніаку у воді?
4.
Як
одержати амоніак в лабораторії?
5.
Як
одержати амоніак в промисловості?
Домашній експеримент: скориставшись інтернетом знайдіть поради щодо застосування розчину
амоніаку, спробуйте в домашніх умовах видалити плями від чаю чи жиру, почистіть
срібні речі. Оформіть роботу у зошиті.
18.03.2020
Група № 11(ІІ курс).
„Тракторист-машиніст с/г (л/г) виробництва
/категорії „А1”, «А2» „В1”, «В2», «В3», „Д1”/, слюсар з ремонту
сільськогосподарських машин та устакування, водій автотранспортних засобів
/категорії „В” і „С”/
Предмет ”Хімія”
Урок № 29. Тема ”Мінеральні добрива”
Д/з. §30 с. 180 – 184 Скласти конспект, вказати
найважливіші добрива.
Підготувати проекти на тему ”Раціональне використання
добрив та проблема охорони довкілля” та ”Запобігання негативному впливу
нітратів на організм людини”
18.03.2020
Група № 11(ІІ курс).
„Тракторист-машиніст с/г (л/г) виробництва
/категорії „А1”, «А2» „В1”, «В2», «В3», „Д1”/, слюсар з ремонту
сільськогосподарських машин та устакування, водій автотранспортних засобів
/категорії „В” і „С”/
Предмет ”Хімія”
Урок № 30. Тема ”Поняття про кислотні та лужні грунти”
Д/з. §30 с. 184 – 187. Скласти конспект.
Дати відповіді на запитання:
1.
Шпинат росте на слабколужних ґрунтах. Що
необхідно зробити для вирощування шпинату, якщо рН ґрунту 4,5?
2.
У господині виникло бажання вирощувати
лохину та чорницю. Але вона не знає який ґрунт у неї на ділянці. Допоможіть
визначити тип ґрунту, якщо на обійсті можна зустріти подорожник та хвощ? Як
перевірити тип ґрунту? Чи зможе господиня вирощувати бажані культури?
3.
Як
визначити рН грунту?
4.
Які
рослини вказують на кислотність грунту?
5.
Які
рослини можуть рости на кислих грунтах?
6.
Які
рослини вказують на лужні грунти?
7.
Які
рослини можуть рости на лужних грунтах?
8.
Як
зменшити кислотність грунту?
9.
Як
зменшити лужність грунту?
18.03.2020
Група № 7. (І курс)
”Кухар, кондитер”
Предмет ”Хімія”
Урок № 63. Тема ”Залежність фізичних властивостей речовин від їхньої будови”
Корисні посилання: https://naurok.com.ua/prezentaciya-po-temi-zalezhnist-fizichnih-vlastivostey-rechovin-vid-hno-budovi-126618.html
Д/з. § 5 с. 32-33; § 6
с. 39-41; Скласти конспект. Підготувати проект на тему ”Застосування рідких
кристалів”
18.03.2020
Група № 6
«Робітник з
комплексного обслуговування й ремонту будинків»
Предмет ”Хімія”
Урок № 33. Сахароза, крохмаль і целюлоза: молекулярні формули, гідроліз.
§ 24 - 25 с. 141-151. Скласти
конспект, виписати формули сахарози, крохмалю та целюлози. Скласти рівняння
реакції гідролізу крохмалю. Підготувати проект на тему ”Біодизельне пальне”.
18.03.2020
Група № 14.
«„Електрогазозварник; слюсар-ремонтник; водій автотранспортних
засобів /категорії „В” і „С”/:»
Предмет ”Хімія”
Урок № 31. Тема ”Хімічні властивості кислотних оксидів”
Електронний підручник: https://pidruchnyk.com.ua/uploads/book/11-klas-khimija-popel-2019.pdf
Д/з. §20 с. 114 – 119. Скласти конспект. Виконати
завдання до даного параграфу.
18.03.2020
Група № 7. (І курс)
”Кухар, кондитер”
Предмет ”Гігієна та санітарія виробництва”
Урок № 11. Тема ”Поняття про гельмінти та гельмінтози,
геогельмінти та їх профілактика”
Д/з.Опрацювати матеріал. Скласти конспект.
Комментарии
Отправить комментарий