19.03.2020
Група № 17. (ІІ курс)
”Кухар, кондитер”
Предмет ”Хімія”
Урок № 41. Тема ”Узагальнення і систематизація знань з теми
”Металічні елементи”
Тест
”Металічні елементи та їх сполуки”
1. Виберіть твердження, яке характеризує окисно-відновні властивості
металів
А
у реакціях атоми металів приймають електрони та відновлюються
Б атоми металів
не змінюють ступінь окиснення
В
атоми металів віддають електрони та окиснюються
Г
атоми металів віддають електрони та відновлюються
2. Виберіть загальну електронну формулу зовнішнього електронного шару
атомів лужних елементів
А ns2np2
Б ns2
В ns2np1
Г ns1
3. Визначте метал,який взаємодіючи з водою при кімнатній температурі,
виділяє водень
А цинк
Б калій В
мідь Г залізо
4. Процесу металотермії відповідає рівняння хімічної реакції:
А СаСО3 +
4C → СаС2 + 3СО.
Б 2AgNO3 → 2Ag
+ 2NO2 + О2
В 3Fe304 +
8Al → 4Аl2O3 + 9Fe
Г Fe2O3 +
3С → 2Fe + 3СО
5. Вкажіть реактив на катіони барію
А
хлорид-аніони
Б нітрат-аніони
В
гідроксид-аніони Г
сульфат-аніони
6. Вкажіть пару речовин, що необхідні для добування ферум(II) сульфату
А Fe(OH)2 i
Na2SО4 Б
FeO і К2SО4
В CuSО4 і
Fe
Г Fe2О3 i H2SО4
7. Залізо може взаємодіяти з речовинами
1 розведена сульфатна
кислота
2 барій нітрат
3 купрум(ІІ) сульфат
4 натрій нітрат
5 аргентум(І) нітрат
6 магній хлорид
Варіанти відповіді:
А 1, 2, 4
Б 2, 3, 4
В 1, 4, 6
Г 1, 3, 5
8. Окисні чи відновні властивості проявляє залізо, вступаючи в
реакцію з хром(ІІІ) оксидом
А окисні
Б відновні
В окисні та відновні
Г окисних та
відновних властивостей не виявляє
9. Установіть послідовність утворення продуктів під час відновлення заліза
в доменній печі з червоного залізняку
А FeO
Б Fe2O3
В Fe3O4
Г Fe
10. Установіть послідовність реагентів та умов, за яких відбувається
перебіг хімічних реакцій в генетичному ланцюжку перетворень
Fe → Fe3+ →
Fe(OH)3 → Fe2O3 → Fe3+
А нагрівання
Б хлор
В хлоридна кислота
Г натрій гідроксид
11. Установіть відповідність між тривіальними назвами речовин та їх
формулами
Тривіальна назва
1 кристалічна сода
2 питна(харчова)
сода
3 каустична сода
4 кальцинована сода
|
Формула
А Na2CO3Б NaOH (92-97%)
В Na2CO3∙10H2O
Г NaHCO3
Д Na2SO4
|
12. Під час взаємодії лужного металу з водою одержали розчин лугу масою 500
г з масовою часткою лугу 2,8% і водень об’ємом 2,8 л (н.у.). Укажіть
порядковий номер цього металу в періодичній таблиці Д.І. Менделєєва.
13. Визначте об’єм водню (л) (н.у.), що утворюється під час розчинення
металічного кальцію кількістю речовини 5 моль у великому надлишку води.
Тестові завдання № 2
1.
Укіжіть перелік, до
якого увійшли назви лише металічних елементів
А. Хлор,
Оксиген, Калій, Купрум
Б. Гелій, Гідроген, Фосфор, Манган
В. Купрум,
Ферум, Кальцій, Натрій
Г. Магній, Цинк, Силіцій, Карбон
2.
Позначте символ
металічного елемента, що розтащований в одному періоді з Ферумом
А. Na Б. Br
В. Ca Г. Se
3.
Укажіть назви
металічних елементів, атоми яких на зовнішньому енергетичному рівні мають 2
електрони
А. Кальцій Б. Гелій В. Ферум Г. Магній
4.
Виберіть назви
представників родини лужних елементів
А. Флуор
і Хлор Б. Літій і Калій В. Калій і Кальцій Г. Натрій і Купрум
5.
Вкажіть
характеристику металічного зв'язку
А. притягування
різнойменно заряджених йонів
Б. утворення
спільних електронних пар
В. притягування
між катіонами, атомами й вільними усуспільненими електронами
Г. сполучення
двох атомів різних молекул за рахунок частково заряджених атомів Гідрогену
6.
Укажіть назву
металічного елемента, атом якого має електронну формулу 1S22S22P63S23Р64S2
А. Алюміній Б. Магній В. Кальцій Г. Натрій
7.
Виберіть пару
металічних елементів, які мають однакову кількість s-електронів в електронній
формулі
А. Магній
і Алюміній Б. Натрій і Магній В. Алюміній і Кальцій Г. Натрій і Калій
8.
Доберіть слово чи словочполучення,
що робить повним вираз: "Зовнішній енергетичний рівень електронної
оболонки атомів металічних елементів ..."
А. близький
до завершення
Б. далекий від завершення
В. завершений Г. завжди заповнений
наполовину
9.
Позначте, що є
спільним у будові атомів Алюмінію і Хлору
А. кількість
електронів на зовнішньому енергетичному рівні
Б. кількість
енергетичних рівнів
В. кількість
неспарених електронів
Г. кількість
нейтронів
10.
Укажіть, як
змінюються металічні властивості хімічних елементів у групах, головних
підгрупах із збільшенням їх протонних чисел
А. посилюються
Б. послаблюються
В. залишаються
без змін Г. у різних підгрупах
змінюються по різному
11.
Виберіть загальну
формулу оксидів і гідроксидів лужноземельних елементів
А. Ме2О
і МеОН Б. Ме2О3 і Ме(ОН)3 В. МеО і Ме(ОН)2 Г. МеО і МеОН
12.
Укажіть метали, які
за звичайних умов взаємодіють з водою
А. Калій Б. Кальцій В. Залізо Г. Мідь
13.
Укажіть речовину, з
якою не взаємодіє кальцій оксид
А. вода Б. натрій гідроксид В. сульфатна кислота Г. вуглекислий газ
14.
Розташуйте назви
хімічних елементів за збільшенням числа електронів на зовнішньому енергетичному
рівні
А. Калій Б. Магній В. Алюміній Г. Карбон
15.
Виберіть пари
речовин, між якими відбудеться хімічна реакція
А. натрій
і вода Б. купрум (ІІ) оксид і
вода В. магній оксид і
хлоридна кислота
Г. алюміній
гідроксид і вода
Д/з. Повторити
§14 – 33. Підготуватися до контрольної роботи
19.03.2020
Група № 17. (ІІ курс)
”Кухар, кондитер”
Предмет
”Гігієна та санітарія виробництва”
Урок № 9. Тема ”Гігієнічна оцінка якості ковбас та ковбасних
виробів”
Д/з. опрацювати матеріал. Скласти конспект.
Дати відповіді на запитання:
1. Які
вимоги ставляться до ковбас та ковбасних виробів
2. Які
дефекти можуть мати ковбасні вироби
3. Які
умови зберігання ковбас та ковбасних виробів
19.03.2020
Група № 17. (ІІ курс)
”Кухар, кондитер”
Предмет ”Фізіологія харчування”
Урок № 10.
Тема ”Характеристика, значення та використання продуктів тваринного походження
у раціональному та лікувальному харчуванні (молока та молокопродуктів, яєць та
яйцепродуктів)”
Корисні посилання: https://pidruchniki.com/17440804/meditsina/fiziologichne_znachennya_gigiyenichna_otsinka_produktiv_tvarinnogo_pohodzhennya
Д/з. Опрацювати матеріал. Скласти конспект
19.03.2020
Група № 7. (І курс)
”Кухар, кондитер”
Предмет ”Гігієна
та санітарія виробництва”
Урок № 12. Тема ”Біогельмінти та їх профілактика”
Д/з.
Опрацювати поданий матеріал.
Виконати тестове завдання:
1. Якими глистами
можна заразитися через немиті овочі, фрукти, брудні руки?
а) аскаридами; б)
трихінелами; в) опісторхісами; г) ехінококом.
2. Самка якого з глистів відкладає щоденно 200 тисяч
яєць?
а) широкого лантеця; б) ехінококу; в) аскарид; г)
трихінел.
3. « Фіни » це
личинки:
а) бичачого ціп'яка; б) широкого лантеця; в) аскарид; г)
ехінококу.
4. Які глисти вражають підшлункову залозу і печінку
людини, або кота?
а) трихінели; б)
аскариди; в) ехінокок; г) опісторхіси.
5. Якими глистами людина може заразитися через рибу?
а) аскариди; б) широкий лантець; в) трихінели; г)
опісторхіси.
6. У якого глиста личинка може мати величину як дитяча
голова?
а) аскариди; б) трихінели; в) ехінокок; г) опісторхіси.
7. Які глисти можуть мати довжину 8-10 м.?
а) широкий лантець; б) бичачий ціп'як; в) свинячий
ціп'як; г) трихінели.
8. Які глисти можуть мати довжину 3-5 м.?
а) трихінели; б)
бичачий, свинячий ціп'яки; в) опісторхіси; г) ехінокок;
9. Які хвороби передаються при користуванні чужим
гребінцем, шапкою?
а) стригучий лишай; б) короста; в) сказ; г) правець.
10. Яка хвороба передається при користуванні чужими
речами, рушником?
а) правець; б) холера; в) короста; г) дифтерія.
11. Яка хвороба виникає при забрудненій рані, або великій
площі опіків?
а) холера; б) дифтерія; в) короста; г) правець.
12. Що використовують для знищення головних вошей у
людей?
а) шампунь; б) лонкоцид; в) господарське мило; г) гас і
господарське мило.
13. При якому захворюванні можуть утворюватися плівки в
горлі?
а) дифтерії; б) дизентерії; в) холері; г)чумі. 33. Масове
поширення одно іменної інфекції називають: а) епідемією; б) пандемією; в)
інфекцією.
14. Що необхідно провести коли виявлено в групі
інфекційне захворювання?
а) дезинсекцію; б) дезинфекцію; в) дератизацію; г)
обсервацію.
15. Як називають заходи, які проводять для боротьби з
комахами?
а) дератизація; б) дезинфекція; в) обсервація; г)
дезинсекція.
16. Як називають заходи, які проводять для боротьби з гризунами?
а) дезинфекція; б) обсервація;
в) дезинсекція; г) дератизація.
19.03.2020
Група № 7. (І курс)
”Кухар, кондитер”
Предмет
”Гігієна та санітарія виробництва”
Урок № 13. Тема ”Поняття про особисту гігієну. Правила особистої
гігієни. Гігієнічні вимоги до шкіри, тіла та рук, санітарного одягу. Медичні
огляди та їх значення”
Корисні посилання: http://javoriv-rda.gov.ua/ohorona-zdorovya/osobysta-hihijena-ta-jiji-rol-u-zmitsnenni-zdorovya/
Д/з. Опрацювати поданий матеріал. Скласти правила
особистої гігієни.
Комментарии
Отправить комментарий