25.03.2020
Група № 18 (ІІ курс).
„Перукар (перукар-модельєр), манікюрник”:

Предмет ”Хімія”
Електронний підручник:  https://pidruchnyk.com.ua/uploads/book/11-klas-khimija-popel-2019.pdf
Урок № 29. Тема ”Оксиди неметалічних елементів, їх вміст в атмосфері. Кислотні дощі”
Корисні посилання: https://www.youtube.com/watch?v=urJZkYxTeLY
Д/з. Опрацювати § 20 с. 112 – 114
Підготувати повідомлення на тему :
- Поширеність оксидів неметалів  а атмосфері
-  Фізіологічна дія деяких кислотних оксидів
- Парниковий ефект : причини  і наслідки.
- проект ”Кислотні дощі”
Дати відповідь на запитання:
1.      Що таке оксиди ?
2.      Яку ступінь окиснення має Оксиген  в оксидах?
3.      Які ви пам’ятаєте оксиди за класифікацією?   
4.      Що таке основні оксиди ?
5.      - Що таке амфотерні оксиди?
6.      - Що таке кислотні оксиди?
7.      - Від чого залежить кількість оксидів  одного елемента?
8.      - Як  тоді формується назва оксиду ?
9.      – Які неметали не утворюють оксиди ?  


25.03.2020
Група № 11(ІІ курс).
„Тракторист-машиніст с/г (л/г) виробництва /категорії „А1”, «А2» „В1”, «В2», «В3», „Д1”/, слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устакування, водій автотранспортних засобів /категорії „В” і „С”/
Предмет ”Хімія”
Урок № 31. Тема ”Якісні реакції на деякі йони”
Електронний підручник:  https://pidruchnyk.com.ua/uploads/book/11-klas-khimija-popel-2019.pdf
Корисні посилання: https://www.youtube.com/watch?v=O6C8Ck3d6YM
Д/з. §31 с. 187 – 192 Скласти рівняння реакцій визначення йонів: SO42-, SO32-, Cl-, NH4+, PO43- в молекулярному, повному та скороченому йонному вигляді.

25.03.2020
Група № 11(ІІ курс).
„Тракторист-машиніст с/г (л/г) виробництва /категорії „А1”, «А2» „В1”, «В2», «В3», „Д1”/, слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устакування, водій автотранспортних засобів /категорії „В” і „С”/
Предмет ”Хімія”
Урок № 32. Тема ”Виявлення у розчині катіонів Феруму (2+), Феруму (3+), Барію, амонію”
Електронний підручник:  https://pidruchnyk.com.ua/uploads/book/11-klas-khimija-popel-2019.pdf

Корисні посилання: https://www.youtube.com/watch?v=uXHd-UtAOzY
Д/з. §31 с. 189 – 190.  Скласти рівняння реакцій визначення катіонів Феруму (2+), Феруму (3+), Барію, амонію в молекулярному, повному та скороченому йонному вигляді

25.03.2020
Група № 7. (І курс)
”Кухар, кондитер”

Предмет ”Хімія”
Урок № 64. Тема ”Необоротні і оборотні хімічні процеси
Електронний підручник:  https://pidruchnyk.com.ua/uploads/book/11-klas-khimija-popel-2019.pdf
Корисні посилання: https://www.youtube.com/watch?v=DH4fTB2txws
Д/з. § 9 с. 49 - 53 Скласти конспект. Виконати завдання до даного параграфу


25.03.2020
Група № 6
«Робітник з комплексного обслуговування й ремонту будинків»
Предмет ”Хімія”
Урок № 35. Тема ”Практична робота. Розв’язування експериментальних задач”
Завдання 1. Розпізнавання твердих речовин — лимонної кислоти, глюкози та крохмалю.
Завдання 2. Розпізнавання розчинів оцтової кисло/ ти та гліцеролу. Завдання 3. Добування натрій ацетату (в розчині).
Завдання 3. Добування натрій ацетату (в розчині).
У вашому розпорядженні — лимонна кислота, глюкоза, крохмаль, розчини оцтової кислоти, гліцеролу, натрій гідроксиду, купрум(ІІ) сульфату і натрій карбонату, спиртовий розчин йоду (йодна настоянка), універсальні індикаторні папірці, дистильована вода, необхідне обладнання. Виконайте кожне завдання двома способами. Продумайте послідовність проведення експерименту і складіть його план.
Ваші дії, спостереження, висновки, хімічні рівняння запишіть у таблицю:
Послідовність дій
Спостереження
Висновок
Завдання 1


Завдання 2


Завдання 3



Для розпізнавання оксигеновмісних органічних сполук ви можете скористатися відомостями, поданими в таблиці
Якісні реакції на деякі органічні сполуки
Назва або тип сполуки

Реагент, умови перебігу реакції

Зовнішній ефект

Алкен, алкін
Бромна вода
Знебарвлення бурого розчину
Водний розчин KМnO4
Знебарвлення фіалкового розчину й утворення бурого осаду МnO2
Спирт (одноатомний)
CuO, нагрівання
Зміна кольору твердої речовини на темночервоний («мідний»), поява нового запаху
Гліцерол, глюкоза
Cu(OH)2, без нагрівання
Утворення синього розчину
Фенол
Бромна вода
Знебарвлення бурого розчину й утворення білого осаду
Водний розчин FeCl3
Розчин забарвлюється у фіалковий колір
Альдегід, метанова кислота, глюкоза
Амоніачний розчин Ag2O, нагрівання
Утворення «срібного дзеркала»
Альдегід, метанова кислота, глюкоза
Cu(OH)2, нагрівання
Зміна кольору осаду на червоний
Етанова кислота, ацетат
Водний розчин FeCl3
Поява темно-червоного забарвлення
Крохмаль
Спиртовий розчин I2
Поява темносинього забарвлення
Анілін
Бромна вода
Знебарвлення бурого розчину й утворення білого осаду
Водний розчин хлорного вапна

Розчин забарвлюється у фіалковий колір
Α-Амінокислота
Cu(OH)2
Утворення синього розчину
Білок
Cu(OH)2
Утворення фіалкового розчину

HNO3(конц.)
Утворення нерозчинних речовин жовтого кольору

Д/з: § 13 – 25 (повт) с. 152.
1.       Складіть план розпізнавання органічних речовин
2.      Заповніть таблицю спостережень
Зробіть висновок до практичної роботи. Для формулювання висновку використовуйте відповіді на такі запитання:
·        1. Які реакції називають якісними? На спостереженні яких ознак ґрунтується виявлення тих чи інших речовин у розчині?
·        2. За допомогою яких якісних реакцій можна виявити гліцерол, глюкозу, крохмаль?
·        3. Що спільного в будові молекул гліцеролу і глюкози?
·        4. Чому більшість органічних сполук під час прожарювання чорніє?

Перевірте свої знання за темою «Оксигеновмісні органічні сполуки», виконавши тестові завдання.(підготовка до тематичного оцінювання)
1. Вкажіть функціональну групу спиртів:
а) -COH;               б) -COOH;           в) -OH;                 г) -NH2.
2. Вкажіть функціональну групу карбонових кислот:
а) -COH;               б) -COOH;           в) -OH;                 г) -NH2.
3. Вкажіть метал, який заміщує Гідроген у гідроксогрупі спиртів:
а) Cu;                    б) Ag;                   в) Na;                    г) Pb.
4. Вкажіть речовину, яку можна використати для виявлення гліцеролу:
а) CuO;                 б) CuSO4;             в) KOH;               г) Cu(OH)2.
5. Вкажіть формулу етанолу:
а) C2H5OH;          б) CH3OH;           в) CH3COOH;      г) C3H7OH.
6. Вкажіть речовину, яку можна використати для виявлення крохмалю:
а) метилоранж;                  б) йод;                  в) Cu(OH)2;          г) Ag2O.
7. Вкажіть речовину, яку можна використати для виявлення глюкози:
а) лакмус;             б) Cu(OH)2;          в) йод;                  г) Ag2O.
8. Вкажіть речовину, яка реагує і з етиловим спиртом, і з оцтовою кислотою:
а) Na2CO3;            б) Na;                    в) NaCl;                г) NaOH.
9. Вкажіть як називається реакція між спиртами і карбоновими кислотами:
а) нейтралізації;                 б) обміну;             в) заміщення;                     г) етерифікації.
10. Виберіть правильне твердження: гліцерол на відміну від етанолу реагує з такою речовиною:
а) HCl;                  б) CuSO4;             в) K;                     г) Cu(OH)2.


25.03.2020
Група № 14.
«„Електрогазозварник; слюсар-ремонтник; водій автотранспортних
засобів /категорії „В” і „С”/:»
Предмет ”Хімія”
Урок № 35. Тема ”Узагальнення і систематизація знань про неметалічні елементи”
Електронний підручник:  https://pidruchnyk.com.ua/uploads/book/11-klas-khimija-popel-2019.pdf
Самостійна робота "Неорганічні речовини і їхні властивості"
Варіант № 1
1. В який ряд формул ввійшли формули простих речовин неметалів:
а) CuO,   O2,   BaSO4,   N2;          б) CaO,   Zn,   H3PO4,   CaSO4.
2. Вкажіть забарвлення лакмусу в розчині натрій гідроксиду:
 а) синій;  б) червоний;   в) оранжевий.
3. Вкажіть порядкові номери елементів, що належать до однієї групи: 6, 16, 22
 а) 6 і 16;  б) 6 і 22;   в) 16 і 22.
4. Назвіть газ, шар якого захищає живі організми нашої планети від ультрафіолетових променів сонячного світла, є сильним окисником:
а) озон; б) кисень;  в) азот; г) амоніак.
5. Укажіть реагент, за допомогою якого можна відрізнити солі амонію від інших речовин:
а) барій хлорид; б) натрій гідроксид; в) гідроген хлорид;  г) кальцій гідроксид.
6. У будові атомів елементів з порядковими номерами №2 і №12 спільними є:
а) кількість електронів на зовнішньому енергетичному рівні;      б) кількість всіх електронів;
 в) кількість енергетичних рівнів.
7. Установіть відповідність між назвою речовини та хімічною формулою:
8. Складіть рівняння реакцій за поданою схемою:
 (NH4)2CO3 → NH4Cl → NH3 → (NH4)2SO4 → NH4NO3
9. Доберіть коефіцієнти методом електронного балансу:
 Hg + HNO3 (розбавл) → Hg(NO3)2 + NO + H2O
10. Обчисліть масу амоніаку, який можна добути з азоту об’ємом 448 л (н.у.), якщо вихід продукту реакції від теоретично можливого складає 62,5%.

Варіант № 2
1. В який ряд формул ввійшли формули простих речовин неметалів:
 а) MgCl2,   O3,   P,   NH3;   б) K2SiO,   CaC2,   Mg,   H2O.
2. Вкажіть забарвлення фенолфталеїну в розчині хлоридної кислоти:
 а) синій;  б) малиновий;  в) безбарвний.
3. Вкажіть порядкові номери елементів, що належать до однієї підгрупи: 14, 32, 22
 а) 14 і 32;  б) 14 і 22;   в) 22 і 32.
4. Назвіть речовину. За звичайних умов безбарвний газ, без запаху, не отруйний, є окисником, має високу реакційну здатність:
а) озон; б) кисень; в) азот; г) аміак.
5. Укажіть реагент, яким можна скористатися для того, щоб виявити амоній хлорид:
а) натрій гідроксид; б) гідроген хлорид; в) натрій нітрат;  г) ферум (III) хлорид.
6. У будові атомів елементів з порядковими номерами №3 і №9 спільними є:
а) заряд ядра;  б) кількість електронів;    в) кількість енергетичних рівнів.
7. Установіть відповідність між назвою речовини та хімічною формулою:

8. Складіть рівняння реакцій за поданою схемою:
 SO2 → SO3 → H2SO4 → MgSO → K2SO4.
9. Доберіть коефіцієнти методом електронного балансу:
 Zn + H2SO4 (конц) → ZnSO4 + S + H2O
10.При взаємодії сірки масою 144 г з воднем було одержано гідроген сульфід об’ємом 75,6 л (н.у.). Обчисліть масову частку виходу продукту реакції від теоретично можливого.
Д/з. §14 – 22 (повторити). З метою підготовки до тематичного оцінювання виконати запропоновані завдання (1 і 2 варіанти)


25.03.2020
Група № 7. (І курс)
”Кухар, кондитер”
Предмет ”Гігієна та санітарія виробництва”
Урок № 15. Тема ”Гігієнічні вимоги до вибору земельної ділянки підприємств харчування. Вимоги до водопостачання, опалення, вентиляції, каналізації та освітлення”

Д/з.Опрацювати матеріал. Скласти конспект. 

Комментарии

Популярные сообщения