26.03.2020
Група № 17. (ІІ курс)
”Кухар, кондитер”
Предмет ”Хімія”
Урок № 42. Тема ”Контрольна робота”
Електронний підручник:  https://pidruchnyk.com.ua/uploads/book/11-klas-khimija-popel-2019.pdf
Завдання контрольної роботи з теми ”Металічні елементи та їх сполуки”
ВАРІАНТ 1.
1. Виберіть твердження, яке характеризує окисно-відновні властивості металів
А  у реакціях атоми металів приймають електрони та відновлюються
Б  атоми металів не змінюють ступінь окиснення
В  атоми металів віддають електрони та окиснюються
Г  атоми металів віддають електрони та відновлюються
2. Виберіть загальну електронну формулу зовнішнього електронного шару атомів лужних елементів
А  ns2np2          Б  ns2           В  ns2np1         Г  ns1
3. Визначте метал,який взаємодіючи з водою при кімнатній температурі, виділяє водень
А  цинк        Б  калій          В  мідь        Г  залізо
4. Процесу металотермії відповідає рівняння хімічної реакції:
А   СаСО3 + 4C →  СаС2 + 3СО.
Б   2AgNO3 → 2Ag + 2NO2 + О2
В   3Fe304 + 8Al →  4Аl2O3 + 9Fe
Г   Fe2O3 + 3С → 2Fe + 3СО
5. Вкажіть реактив на катіони барію
А   хлорид-аніони               Б   нітрат-аніони
В   гідроксид-аніони          Г   сульфат-аніони
6. Вкажіть пару речовин, що необхідні для добування ферум(II) сульфату
А   Fe(OH)2 i Na24               Б   FeO і К24
В   CuSО4 і Fe                          Г   Fe2О3  i H24
7. Залізо може взаємодіяти з речовинами
1 розведена сульфатна кислота
2 барій нітрат
3 купрум(ІІ) сульфат
4 натрій нітрат
5 аргентум(І) нітрат
6 магній хлорид
Варіанти відповіді:
А   1, 2, 4                    Б   2, 3, 4
В   1, 4, 6               Г   1, 3, 5
8.  Окисні чи відновні властивості проявляє залізо, вступаючи в реакцію з хром(ІІІ) оксидом
А  окисні          Б  відновні           В окисні та відновні
Г  окисних та відновних властивостей не виявляє
9. Установіть послідовність утворення продуктів під час відновлення заліза в доменній печі з червоного залізняку
А  FeO          Б  Fe2O3             В  Fe3O4            Г  Fe
10. Установіть послідовність реагентів та умов, за яких відбувається перебіг хімічних реакцій в генетичному ланцюжку перетворень
Fe → Fe3+ → Fe(OH)3 → Fe2O3 → Fe3+
А нагрівання
Б хлор
В хлоридна кислота
Г натрій гідроксид
11. Установіть відповідність між тривіальними назвами речовин та їх формулами
Тривіальна назва
1  кристалічна сода
2  питна(харчова) сода
3  каустична сода
4  кальцинована сода
Формула
А  Na2CO3Б  NaOH (92-97%)
В  Na2CO3∙10H2O
Г   NaHCO3
Д  Na2SO4
12. Під час взаємодії лужного металу з водою одержали розчин лугу масою 500 г з масовою часткою лугу 2,8% і водень об’ємом 2,8 л (н.у.). Укажіть порядковий номер цього металу в періодичній таблиці Д.І. Менделєєва.
13. Визначте об’єм водню (л) (н.у.), що утворюється під час розчинення металічного кальцію кількістю речовини 5 моль у великому надлишку води.

ВАРІАНТ 2
1.      Укіжіть перелік, до якого увійшли назви лише металічних елементів
А. Хлор, Оксиген, Калій, Купрум                      Б. Гелій, Гідроген, Фосфор, Манган
В. Купрум, Ферум, Кальцій, Натрій                  Г. Магній, Цинк, Силіцій, Карбон
2.      Позначте символ металічного елемента, що розтащований в одному періоді з Ферумом
А. Na              Б.  Br            В. Ca                 Г. Se
3.      Укажіть назви металічних елементів, атоми яких на зовнішньому енергетичному рівні мають 2 електрони
А. Кальцій            Б. Гелій           В. Ферум           Г. Магній
4.      Виберіть назви представників родини лужних елементів
А. Флуор і Хлор            Б. Літій і Калій           В. Калій і Кальцій         Г. Натрій і Купрум
5.      Вкажіть характеристику металічного зв'язку
А. притягування різнойменно заряджених йонів
Б. утворення спільних електронних пар
В. притягування між катіонами, атомами й вільними усуспільненими електронами
Г. сполучення двох атомів різних молекул за рахунок частково заряджених атомів Гідрогену
6.      Укажіть назву металічного елемента, атом якого має електронну формулу 1S22S22P63S264S2
А. Алюміній        Б. Магній       В. Кальцій      Г. Натрій
7.      Виберіть пару металічних елементів, які мають однакову кількість s-електронів в електронній формулі
А. Магній і Алюміній     Б. Натрій і Магній    В. Алюміній і Кальцій    Г. Натрій і Калій
8.      Доберіть слово чи словочполучення, що робить повним вираз: "Зовнішній енергетичний рівень електронної оболонки атомів металічних елементів ..."
А. близький до завершення                                 Б. далекий від завершення
В. завершений                                                       Г. завжди заповнений наполовину
9.      Позначте, що є спільним у будові атомів Алюмінію і Хлору
А. кількість електронів на зовнішньому енергетичному рівні
Б. кількість енергетичних рівнів
В. кількість неспарених електронів
Г. кількість нейтронів
10.   Укажіть, як змінюються металічні властивості хімічних елементів у групах, головних підгрупах  із збільшенням їх протонних чисел
А. посилюються                                                Б. послаблюються
В. залишаються без змін                                  Г. у різних підгрупах змінюються по різному
11.   Виберіть загальну формулу оксидів і гідроксидів лужноземельних елементів
А. Ме2О і МеОН            Б. Ме2О3 і Ме(ОН)3           В. МеО і Ме(ОН)2           Г. МеО і МеОН
12.   Укажіть метали, які за звичайних умов взаємодіють з водою
А. Калій             Б. Кальцій                В. Залізо               Г. Мідь
13.   Укажіть речовину, з якою не взаємодіє кальцій оксид
А. вода                        Б. натрій гідроксид                    В. сульфатна кислота           Г. вуглекислий газ
14.   Розташуйте назви хімічних елементів за збільшенням числа електронів на зовнішньому енергетичному рівні
А. Калій                    Б. Магній               В. Алюміній                 Г. Карбон
15.   Виберіть пари речовин, між якими відбудеться хімічна реакція
А. натрій і вода            Б. купрум (ІІ) оксид і вода            В. магній оксид і хлоридна кислота
Г. алюміній гідроксид і вода
Д/з. Повторити §14 – 33.
26.03.2020
Група № 17. (ІІ курс)
”Кухар, кондитер”

Предмет ”Гігієна та санітарія виробництва”
Урок № 10. Тема ”Гігієнічна оцінка якості риби та рибних продуктів, морепродуктів”
Корисні посилання: https://studfile.net/preview/2425993/page:16/
Д/з. опрацювати матеріал. Скласти конспект.
Дати відповіді на запитання:
1.      Які вимоги ставляться до якості риби та рибних продукті
2.      Який закон регламентує вимоги до якості рибних продуктів?
3.      Які умови зберігання свіжої, в’яленої, копченої риби?

26.03.2020
Група №17 (ІІ курс)
”Кухар, кондитер”
Предмет ”Фізіологія харчування”
Урок № 11. Тема ”Характеристика, значення та використання продуктів рослинного походження у раціональному та лікувальному харчуванні”


Д/з. За допомогою інтернет-ресурсів знайти і скласти таблицю вмісту основних мікроелементів в продуктах рослинного походження.
Відповісти на запитання:
1.      Що таке мікроелементози і гіповітамінози?
2.      Які мікроелементи містяться в продуктах рослинного походження?
3.      Чому шкідливо вживати рафіновані олії?
4.      Яке значення рослинної їжі для попередження захворювань та ожиріння?
5.      Які норми білків, жирів та вуглеводів повинні міститися в добовому раціоні людини?

6.      Яке значення вітамінів в харчуванні та як їх зберігати при приготуванні?

26.03.2020
Група № 7. (І курс)
”Кухар, кондитер”
Предмет ”Гігієна та санітарія виробництва”
Урок № 16. Тема ”Вимоги до санітарного стану підприємств. Дезінфекція та дезінфікуючі засоби. Виготовлення хлорних розчинів. Боротьба з гризунами, мухами та тарганами”
Корисні посилання: https://studfile.net/preview/7432705/page:16/
Д/з. Опрацювати поданий матеріал.
Запитання для контролю:
1. Які санітарно-гігієнічні вимоги висуваються до стану підприємств масового харчування?
2. Що таке дезинфекція, дезинсекція, дератизація?
3. Як приготувати дезінфікуючий розчин з хлорного вапна?
4. Де використовується розчин хлорного вапна?
5. Які дезінфікуючі речовини ви ще знаєте?
6. Які міри приймаються на підприємствах громадського харчування для боротьби з гризунами, мухами, тарганами?

26.03.2020
Група № 7. (І курс)
”Кухар, кондитер”
Предмет ”Гігієна та санітарія виробництва”
Урок № 17. Тема ”Гігієнічні вимоги до матеріалу для виготовлення інвентарю, посуду, тари”
Корисні посилання: https://studfile.net/preview/2425993/page:13/
Д/з. Опрацювати поданий матеріал.
Запитання для контролю знань:
1.      Які вимоги ставляться до матеріалу для виготовлення інвентарю?
2.      Які вимоги ставляться до матеріалу для виготовлення посуду?
Як маркується інвентар, тара і посуд на підприємствах масового харчув

Комментарии

Популярные сообщения