2.04.2020
Група № 17. (ІІ курс)
”Кухар, кондитер”
Предмет ”Хімія”
Урок № 43. Тема ”Роль хімії в створенні нових матеріалів та розвитку нових напрямів технології”
Електронний підручник:  https://pidruchnyk.com.ua/uploads/book/11-klas-khimija-popel-2019.pdf
Опорний конспект
1.      Металічні матеріали
1.      Метали: чисті, надчисті.
2.      Сплави: на основі заліза: чавун, сталь;
на основі міді: бронза, латунь, мельхіор;
на основі алюмінію: дюралюміній, сілуміни.
2.      Неметалічні матеріали:
1.      органічні:
а) синтетичні полімери: поліетилен, поліпропілен,
формальдегіди, смоли, полівілхлорид;
б) синтетичні волокна: капрон, нейлон, нітрон, лавсан;
в) каучуки: бутадієновий, ізопреновий.
2.      неорганічні:
а) скло звичайне;
б) кераміка: глина, фаянс, порцелян, цегла;
в) цемент, бетон, залізобетон.
3.      Композити – речовини, що складаються з пластичної матриці та наповнювача:
а) металокераміка (кермети);
б) гумоволокнисті композиційні матеріали; в) ліки.
• Матеріалами називають речовини, що використовуються для виготовлення фізичних тіл, предметів для вжитку чи виробництва.
• Розрізняють металічні та неметалічні матеріали. Металічні матеріали — сплави на основі міді, алюмінію, магнію, титану.
 Порошкова металургія — технологія виробництва порошків і виготовлення виробів з них, що дає змогу добувати матеріали, які неможливо отримати іншим способом. Це тугоплавкі матеріали вольфраму й танталу, сплави на основі їхніх карбідів.
• З неметалічних матеріалів створено синтетичні полімери, каучуки, кераміку, цемент, скло.
• Новими матеріалами є група неметалічних, які отримали назву композити. Це матеріали, у яких поєднуються два або більше компонентів, що складаються з основи та наповнювачів.
• До композиційних матеріалів належать кермети, норпласти, піни. Нові композиційні матеріали, які використовують в авіаційній та ракето-космічній техніці, виготовляють на основі боридів і силіцидів металів.
Д/з. §34 с. 207 – 210. Скласти конспект. Дати відповіді на запитання:
1. Поясніть, як ви розумієте поняття «матеріали».
2. Охарактеризуйте: а) металічні матеріали та їхні сплави; б) неметалічні матеріали, які широко використовують у промисловому виробництві.
3. Обґрунтуйте, у чому переваги технології застосування порошкової металургії.
4. Поясніть, що таке композиційні матеріали. Охарактеризуйте склад і застосування керметів, норпластів, пін.
5.Що є матеріалом ХХІ століття? Чому?
6.      Чи важливим є розвиток порошкової металургії?
Розв’язати задачі:
1.       Для аналізу сплаву заліза на вміст вуглецю спалили зразок сплаву масою 3 г. Унаслідок реакції утворився карбон(IV) оксид об'ємом 11,19 мл (н. у.). Обчисліть масову частку вуглецю в сплаві. Визначте, який це сплав.
  1. Хром(ІІІ) оксид масою 76 кг відновили методом алюмінотермії. Маса утвореного хрому становила 48 кг. Обчисліть відносний вихід продукту реакції.
  2. Ферум(ІІІ) оксид масою 64 кг відновили вуглецем. Маса утвореного заліза становила 20 кг. Обчисліть відносний вихід продукту реакції.

2.04.2020
Група № 17. (ІІ курс)
”Кухар, кондитер”

Предмет ”Гігієна та санітарія виробництва”
Урок № 10. Тема ”Гігієнічна оцінка якості яєць та яйцепродуктів”
Корисні посилання: http://sangig.blogspot.com/2017/03/blog-post_18.html
Д/з. Опрацювати матеріал. Скласти конспект.
Дати відповіді на запитання:
1.      Які вимоги ставляться до якості яєць та яйцепродуктів?
2.      Який закон регламентує вимоги до якості яєць та яйцепродуктів?
3.      Як здійснюється санітарно-гігієнічна оцінка яєць та яєчних продуктів?
4.      Які критерії безпеки яєць дієтичних, столових та яєчних продуктів?
5.      Які правила обробки яєць?
6.      Правила зберігання яєць.
7.      Які яйця підлягають утилізації?
8.      Правила використання яйцепродуктів.
9.      Вкажіть шляхи та види зараження яйцепродуктів мікроорганізмами.
10.   Назвіть види мікробного розкладу яєць
11.   Якими видами бактерій викликається красне гниття яєць?
2.04.2020
Група №17 (ІІ курс)
”Кухар, кондитер”
Предмет ”Фізіологія харчування”
Урок № 12. Тема ”Характеристика, значення та використання продуктів рослинного походження у раціональному та лікувальному харчуванні”

Д/з. За допомогою інтернет-ресурсів знайти і скласти таблицю вмісту основних мікроелементів в продуктах рослинного походження.
Відповісти на запитання:
1.      Що таке мікроелементози і гіповітамінози?
2.      Які мікроелементи містяться в продуктах рослинного походження?
3.      Чому шкідливо вживати рафіновані олії?
4.      Яке значення рослинної їжі для попередження захворювань та ожиріння?
5.      Які норми білків, жирів та вуглеводів повинні міститися в добовому раціоні людини?

6.      Яке значення вітамінів в харчуванні та як їх зберігати при приготуванні?
2.04.2020
Група № 7. (І курс)
”Кухар, кондитер”
Предмет ”Гігієна та санітарія виробництва”
Урок № 20. Тема ”Санітарна характеристика немеханічного обладнання, інвентарю. Гігієнічні вимоги до пакувальних матеріалів”
Корисні посилання: https://studfile.net/preview/2425993/page:13/
Д/з.Опрацювати матеріал. Скласти конспект. 
1.      Які санітарно-гігієнічні вимоги пред'являються до матеріалів, з яких виготовляється обладнання, інвентар, посуд і тара на підприємство громадського харчування?
2.      Які санітарні вимоги необхідно пред'являти до торгово-технологічного устаткування?
3.      Які вимоги ставляться до пакувальних матеріалів?
4.      Що належить до немеханічного обладнання і які вимоги до нього ставляться?


2.04.2020
Група № 7. (І курс)
”Кухар, кондитер”
Предмет ”Гігієна та санітарія виробництва”
Урок № 21. Тема ”Вимоги до транспорту для перевезення харчових продуктів та складських приміщень для зберігання харчових продуктів”
Корисні посилання: https://studfile.net/preview/2425993/page:19/
Д/з. Опрацювати поданий матеріал.
Запитання для контролю знань:
1.      Правила транспортування харчових продуктів.
2.      Вимоги до транспорту для перевезення харчових продуктів
3.      Вимоги до складських приміщень
4.      Правила зберігання харчових продуктів


Комментарии

Популярные сообщения